..........................................................

25 Disember 2009

JAM SESION METAL

Pada Sabtu bermula tengah hari..dak ingat tarikh dia bila..yang pastinya di stuido GARDEN CT OF MUSIC (DENDEN STUDIO)kelibat anak2 berbaju hitam legam bak kata orang berkaryakan muzik keras juga ditabalkan sebagai METALLLL akan menghadiri satu sesi persembahan dan pendengaran muzik2 keras metal di studio itu.

Bukan gigs tapi hanya jam session saja yang diacarakan pada hari itu..kedengaran juga ada band2 dr luar Tawau akan mempersembahkan atau berteriak pada hari itu..sungguhpun yang datang itu dr perlbagai genre namun kemetalan tetap menjadi maharajalela pada hari itu..yang datang memang ramai..memang dari pelusuk kem, gua, pedalaman pun ada..

Apa yang pasti kam ses itu dapat menambat hati para tetamu yang hadir tanpa ada sebarang insiden yang dak baek berlaku..tiada mabuk, gaduh dan ngesex..hanyalah muzik yang dipersembahkan hinggakan ada yang bersiul siul lagu metal setelah lepak minum di ABC..

Oh ya ada cedera..si pendy skinhead masa dia pogo dan moshing mukak nya kenak gitar bass masa dorang si 28 days later main..berdarah mukaknya dak berenti trus hantar pi hospital..tapi dia tetap cool lepas tu..bilangnya METALLLLLLLLL













Tiada ulasan: